zaterdag 14 mei 2016

Thymus...









Wat hebben we een paar mooie dagen gehad.

Ik heb volop genoten in de tuin.....alles is alweer zo mooi fris groen













Kocht onlangs deze toef

en wat ben ik er blij mee

Ben verliefd op het bossige en op de kleur.

Het is een tijm soort











Prachtig op mijn console







in mijn gietijzeren jardinière.

Ben er verliefd op. Het blijft ook gewoon

 prachtig groen grijs van kleur











Kreeg ik vandaag op de valreep nog even het mooiste boeketje van 
de wereld cadeau.

Van dochterlief.........



HOE LIEF






(weet iemand misschien waarom gepubliceerde posten niet direct in de leeslijst verschijnen...?)




FIJN WEEKEND




xxx

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad erg genieten de afgelopen week...ik moet er echt aan wennen dat we weer veel meer binnen moeten zitten. Wat laat je weer mooie foto's zien.

Ik sla kort voor het publiceren van een post de betreffende post nog een keer op, ook al heb ik niets gewijzigd. Anders pakt blogger soms de oude opslagtijd als tijd van publicatie, waardoor de post niet bovenaan de leeslijst komt te sfaan, maar soms wel een of twee dagen terug. Als je hebt opgeslagen en de post desondanks niet meteen op de leeslijst verschijnt, dan weet ik helaas niet wat je daar aan kunt doen.

Fijn Pinksterweekend! Liefs, Ingrid

Marian zei

Geweldig..wat een lief boeketje van je dochter.. en ik ben jaloers op jou thymus....die mis ik hier nog, zo'n jardinière staat hier nog in de schuur, te wachten op wat moois...die thijm soort is werkelijk perfect voor zo'n 'vaas'

Unknown zei

Je boeketje is erg lief een echt kadootje van je dochter.
En je toef......ooooo die zoek ik ook.
Jammer dat het mooie weer weer even voorbij is maar er komen nog mooie dagen genoeg om van te genieten.
Groetjes Gea

ineke zei

Geweldig zo'n boeketje van je dochter
Prachtig de console met de pot met de toef
De toef is echt "brocante" proef
Fijne pinksterdagen ondanks het wat mindere weer

Groet Ineke

G-STYLE zei

Heerlijk stoer en rommelig die toef thymus , helemaal mijn smaak. Ga ook maar eens op zoek want heb
hier ook nog wel een stoere pot staan waar dit mooi in zou zijn als groen accent.
Lief ook dat boeketje van je dochter. Dat zijn toch altijd weer de leuke dingen in het leven.

Ik wens je een mooi pinksterweekend en hopelijk morgen iets beter weer.
Hartelijke groet Gea

It's me zei

Mooi je toef.....wij verkopen dat ook in de winkel.....maar het mooiste bloemetje is van je dochter zo liefffff....fijn geniet weekend liefs Ria x

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja, tijm blijft zo lang mooi: ik heb het ook als toefje in de keuken hangen, heerlijk!
Maar zo'n boeketje van je dochter is het allermooiste!

groetjes Trijnie

lia zei

Die kleine bosjes zijn de mooiste. Krijg ze tegenwoordig ook weer, zo lief...
Mooi die bossige tak.
Het is me nog niet opgevallen dat de posten niet direct te zien zijn.

Bij Sandra Thuis zei

Staat prachtig in je jardiniere, welke op die van mij lijkt zie ik....alleen is die van jou een echte !
We hadden prachtige dagen afgelopen week, en nu is het even afzien ( goed voor de tuin ! ), maar het mooie weer komt wel weer terug hoor!
Groetjes,Sandra

lien zei

Ah da's echt een lief boeketje inderdaad! En de tuinbokaal (uuh jardiniere, haha weer iets geleerd) is inderdaad prachtig!

Anneke zei

Wat staat dat tijm mooi in je prachtige jardinière die kleuren prachtig. En ook zo'n klein bosje staat enig.
Liefs Anneke

obsolescences@gmail.fr zei

Un petit bonjour de France...
J'aime beaucoup ton blog et tes photos sont superbes... bises
Florence (http://obsolescences.canalblog.com)

Anoniem zei

Mooi!!! Prachtig die verstilde grijze ondertoon, dat patina...
Buiten loopt alles frisgroen uit, maar binnen schitteren deze 'verstofte' kleuren, genieten!!
Liefs, Peetje